Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Marc Badia: Arqueologia pictòrica de l'humor.

“(…) el que el sentit de l’humor posa en evidència és el caràcter ortopèdic de tot llenguatge i l’arbitrarietat de tota norma. (…)” Gómez Haro,L (2013). De l’humor en l’art contemporani: teoria i pràctica. Castelló de la Plana, Publicacions de la Universitat Jaume I.

Viatjarem guiats per l’humor al llarg d’un paisatge replet d’idees. Des de la broma que ha restat oculta durant quasi 200 anys darrera del quadre Venus sortint del bany de Raphaelle Peale, fins les vinyetess de How to look d’ Ad. Reinhardt.

Com a exercici pràctic es proposa portar un bloc de notes en el il·lustrarem aquelles idees que ens sorgeixin durant el camí. Aquestes notes ens serviran com esbossos per resar al treball final i encomanar-nos al poder de les imatges.

Material: Llibreta petita, bolígraf, paper per oli o aquarel.la, olis o aquarel.les, pinzells.

http://marcbadia.tumblr.com 

Data: Divendres 25 de novembre de 2016 Horari: Divendres 25 de novembre de 10h a 13hLloc: Centre d'Art MaristanyOrganitza: Ajuntament de Sant Cugat
Entrada taquilla: Preu per alumnes: Gratuït (sessió inclosa en la inscripció) Preu per no alumnes: 12 euros
Comparteix això:

Cerca d'actes

Juny 2025
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Menú principal