La cessió d'espais públics és un dels serveis bàsics de la Xarxa. Entitats, associacions, col·lectius, empreses, particulars i organismes públics hi poden accedir. Hi ha a l’abast múltiples fórmules de cessió i/o lloguer i una diversitat d’espais molt àmplia que permeten el desenvolupament de la majoria de les activitats que s’hi volen realitzar. Aquest servei està subjecte a un protocol de funcionament, al reglament d'equipaments socioculturals municipals i als preus públics establerts, els quals es poden trobar al web de l’Ajuntament i en aquesta pàgina en format PDF.
Important! Per poder sol·licitar un espai és necessari que disposeu d'un certificat digital vàlid o bé personal, d’empresa o d’entitat segons. Podeu fer servir un certificat digital instal·lat al vostre navegador o bé l’idCAT Mòbil, que es basa en l’enviament de contrasenyes d’un sol ús al telèfon mòbil.
Podeu sol·licitar un espai emplenant el formulari web oficial.
Normativa de sol·licitud d'espais:
- La sol·licitud d'espais haurà de presentar-se amb un mínim de 15 dies d'anticipació i amb un màxim d'un any abans de la data prevista per a la celebració de l'activitat.
- Caldrà la confirmació per escrit de la sala sol·licitada. Si no es rep la confirmació explicita, no es considerarà feta la reserva de la sala.
Cessió d’espais:
Certificat digital: