Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Foc, Brases & BBQ: edició d'estiu

La cocció amb foc de llenya és la forma de cuina més antiga que existeix. Per això ens atreu tant l’aroma de fum i cuinar a l’aire lliure al voltant d’una graella. Però les tècniques de cocció amb foc natural són molt diverses, gairebé com cultures culinàries hi ha al món, i per tant també els estris adients per a cada tècnica i el munt de receptes que en sorgeixen. En aquest taller farem un petit recorregut per les principals formes de cuina amb foc i brasa a partir de receptes que podreu fer al jardí de casa i especialment adequades per als mesos més calorosos de l’any. Perquè… Oi que a la cuina no hi fas el mateix a l’estiu que a l’hivern? Doncs a la brasa, tampoc.

 

El xef: 

En Manel Guirado és un dels professors més veterans de l’Aula. Comunicòleg, cuiner i sommelier de formació, és sobretot un apassionat de la gastronomia. Ha escrit en publicacions com la revista @cuinacat@timeoutbcn o @el_pais setmanal i ha col·laborat amb facturlats i escoles com HTSI, Bellart i @culinaryinstitutebarcelona. Fins avui, ha publicat 4 llibres de cuina. A l’Aula imparteix diversos tallers de cuina, així com tallers de tast de vins i maridatges.

 

  • QUÈ PODEU PORTAR? Davantal de cuina i un parell de carmanyoles per si sobra menjar.
  • En el cas d’intoleràncies, al·lèrgies, celiaquia o altres necessitats alimentàries feu-nos-ho saber a través del correu casaltorreblanca@santcugat.cat o al 93 544 19 65. Tanmateix, L’Aula Gastronòmica no pot assegurar l’absència de contaminacions encreuades a l’espai.
TIPUS: GastronomiaProfessor: Manel Guirado @manelguirado
Dimecres 8 de juliol
Horari: Dimecres de 19 a 22.30 h
Sessions: 1
Preu: 26,00 €
Preu del material: 18,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 3 de juny
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal