Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Aprèn a cuinar en família

???? Aprèn a cuinar en família ????????‍????‍????‍????

Us proposem una tarda per compartir, aprendre i gaudir al voltant de la cuina. Un espai on descobrirem com alimentar-nos de manera més conscient, saludable i sostenible, tot posant en valor els productes frescos, de temporada i de proximitat.

Durant aquesta sessió aprendrem receptes senzilles, coneixerem diferents tècniques de cocció i compartirem idees, coneixements i petits trucs de cuina que ens poden ajudar en el dia a dia. Una oportunitat per reconnectar amb els aliments, cuinar en família i gaudir del plaer de preparar allò que mengem.

Una proposta per cuidar-nos, aprendre i passar una bona estona plegats al voltant dels fogons. ????✨

TIPUS: MonogràficsA càrrec de: Ainoa Soler

Dimarts 30 de juny
Horari: Dimarts de 17 a 19 h
Sessions: 1
Preu: 14€

Inscriu-te
Lloc: Casal Les Planes
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal