Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Taller de joieria. Fes el teu anell amb silver clay (argila de plata)

Crea el teu propi anell de plata pura des de zero. En aquest curs aprendràs a treballar la silver clay, una argila màgica que, en coure’s, es converteix en plata del 99,9%.

A la primera sessió modelarem un anell ajustat a la mida de cada participant. Veurem com manipular l’argila, com preveure el seu encongiment i com deixar la peça llesta per al procés d’assecat.

A la segona sessió donarem vida al teu anell: el courem, el llimarem i el polirem fins a aconseguir un acabat professional i totalment personalitzat.

Un curs ideal per experimentar, jugar amb el material i descobrir el potencial de la silver clay.

 
Vianney Méndez, Artista de joieria contemporània amb exposicions i reconeixements internacionals, premiada el 2021 a la Setmana de la Joieria de Brasil. Fundadora de la marca homònima i d'Antiga a Oaxaca, fusiona tradició artesanal amb un llenguatge poètic per crear peces úniques que enllacen la tradició i l'art contemporani.
TIPUS: ArtA càrrec de: Vianney Méndez

Del 6 de juliol al 13 de juliol
Horari: Dilluns de 18 a 20 h
Sessions: 2 sessions
Preu: 50 € + 100 € material
La inscripció s'obre el dimecres 3 de juny
Lloc: Casa Aymat
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal