Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

“Menú degustació”: cuina i diàleg amb l’autor del llibre Josep Amoròs (amb la col.laboració del celler Albet i Noya)

Us proposem un menú literari que és un maridatge a tres bandes. Cuinarem i dagustarem, de la ma del nostre xef Manel Guirado, algunes de les receptes que ens proposa el recull de relats Menú degustació (editat per Univers llibres), de Josep Amorós, guanyador del premi Roca Awards 2025 a la millor obra inèdita en català; les regarem amb un tast de vins seleccionats per l’ocasió per Albet i Noya i conversarem amb l’autor mentre ho degustem. En acabat, us endureu el llibre signat. Un bon escalfament per al Sant Jordi.

  • El preu del taller inclou un exemplar del llibre.

  • En el cas d’intoleràncies, al·lèrgies, celiaquia o altres necessitats alimentàries feu-nos-ho saber a través del correu casaltorreblanca@santcugat.cat o al 93 544 19 65. Tanmateix, L’Aula Gastronòmica no pot assegurar l’absència de contaminacions encreuades a l’espai.

TIPUS: GastronomiaProfessors: Josep Amorós @writter.mat i Manel Guirado @manelguirado
Dimecres 8 d'abril
Horari: Dimecres de 19.30 a 21.30 h
Sessions: 1
Preu: 28,00 €
Preu del material: 0,00 €

Inscriu-te
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal