Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Llengua i cultura japonesa

Aquest taller proposa una aproximació a la llengua japonesa des d’una perspectiva cultural i sensorial, integrant expressions quotidianes, gastronomia, costums i experiències pràctiques.


La idea és que els participants no només aprenguin vocabulari, escriptura i estructures bàsiques del japonès, sinó que també comprenguin el context cultural que dona sentit a les paraules: els gestos de cortesia, les salutacions, els plats típics, els rituals de taula i les frases que s’utilitzen en compartir els aliments. Útil per a qui desitgi viatjar al Japó com per a qui vulgui connectar amb la cultura japonesa des d’un enfocament autèntic. 

 

El dilluns 2 de març no hi haurà classe.

 

TIPUS: ConeixementProfessora: Laura Stagno @laurastagnoilustra
Del 12 de gener al 23 de març de 2026
Horari: Dilluns de 18.30 a 20 h
Sessions: 10
Preu: 94,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 10 de desembre
Lloc: Casa de Cultura
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal