Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Iniciació al patronatge. Matí

Breu descripció del curs:

Aquest curs està pensat per a persones que volen descobrir el món del patronatge.

El taller està dividit en tres fases, una per cada trimestre. En el primer trimestre treballarem la faldilla, en el segon el cos i la màniga, i en el tercer trimestre els pantalons. En cada fase elaborarem el patró base i diferents transformacions. Confeccionarem una peça en un teixit de mostra (cotonet, glassilla) per comprovar que el patró sigui correcte i fer-hi els ajustaments necessaris. Si tenim temps, també la cosirem en un teixit definitiu.

 

Materials pel primer dia: cinta mètrica, llapis, goma, maquineta, tisores de paper, celo i llibreta. A la primera sessió explicarem tot el material que utilitzarem.

 

Professor: Toni Golerons (Liant la Tela)

TIPUS: RecursosProfessor: Toni Golerons
Del 3 d'octubre al 12 de desembre
Horari: Divendres d'11.30 a 13.30 h
Sessions: 11
Preu: 88,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 10 de setembre
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal