Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Bestiari marí en aquarel·la

T’imagines el mar a l’hivern? Submergeix-te en un oceà de color i experimentació amb aquest curs d'aquarel·la en tres sessions, dedicat al fabulós (i una mica delirant) món dels animals marins. Aquí no busquem realisme enciclopèdic ni precisió científica: volem meduses saturades, pops dansants, i balenes amb personalitat pròpia.
A través de tècniques bàsiques i no tan bàsiques d'aquarel·la, com degradats, textures salines i taques caòtiques, aprendrem a donar vida a criatures que neden entre el rar i el sublim.

Monica Kopatschek (Califòrnia, 1993) i Ana López (Madrid, 1989) són dues artistes contemporànies que han fet diversos projectes conjunts als darrers anys. Els seus treballs han estat relacionats amb diferents pràctiques artístiques i escèniques com la pintura, la poesia i el teatre. El seu taller es troba a Sant Cugat, on desenvolupen el seu projecte en curs d’aquarel·la i gravat sobre el bosc de Collserola, El teatre de les Plantes, a més de treballar amb els seus alumnes d’art. 

 

 

TIPUS: ArtA càrrec de: Monica Kopatschek i Ana López Serrano

Del 5 de novembre al 19 de novembre
Horari: Dimecres de 18 a 20 h
Sessions: 3 sessions
Preu: 69 € + 7 € de material
La inscripció s'obre el dimecres 10 de setembre
Lloc: art.santcugat
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal