Durant el curs aprendrem a utilitzar i conèixer els elements bàsics que formen els esmalts d'alta temperatura. Descobrirem les seves propietats i formularem diferents tipus d'esmalts: brillants, mats, craquelats,... Emprarem el gres blanc com a pasta ceràmica base i arribarem a una temperatura de 1250º en atmosfera oxidant, treballant amb el forn elèctric.
Dilluns 30 de juny, de 17 a 21 h
Dilluns 7 de juliol, de 17 a 20 h
Dijous 10 de juliol, de 17 a 20 h
Dilluns 14 de juliol, de 17 a 19 h
Sandra Rubio, Provinent del món del disseny gràfic, va ser en fer el meu primer curs de torn ceràmic quan va despertar la meva passió per la ceràmica. Des d’aquell moment m’he dedicat a explorar les tècniques i recursos que ofereix el fang com a material expressiu i a compartir-les donant classes de ceràmica . M’agrada veure com els altres gaudeixen manipulant el fang.
Les meves peces tenen influències tan de la ceràmica japonesa, com de la terrisseria tradicional catalana o de la ceràmica contemporània. Màgrada donar-li un toc artístic a la ceràmica d’ús quotidià i emprar noves metodologies per expandir les meves capacitats creatives.
La ceràmica és un univers infinit que vull seguir explorant i compartint amb qui senti aquesta mateixa passió.