Ús de galetes
Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de
la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes
la seva utilització.
L'escolta, entrenament i obertura de nous camins corporals a través de diferents pautes tècniques de la dansa contemporània i somàtica, ens endinsem així en la improvisació en dansa.
L'exploració del moviment, l'expressió corporal particular de cadascuna i la cerca del llenguatge propi.
El contacte i el ball amb els altres cossos des de la perspectiva del contact-improvisació. L'obertura de la mirada al grup i a l'espai. La composició col·lectiva.
La teatralitat en la dansa: com introduir la veu i el text de manera orgànica, el joc teatral, la construcció d'un personatge ballat.
TIPUS: ExpressióProfessor: Beatriz Acitores Cortina Del 22 d'abril al 10 de juny Horari: Dimarts de 19.30 a 21.30 h Sessions: 8 Preu: 80 €