.jpeg)
Amics i amigues de la Floresta,
???? Prepareu-vos per a la nit més curta de l'any
????un munt d'activitats us esperen
???? Porteu la teca
???? i compreu el beure a la barra
???? entre tots finançarem la festa
???? recordeu portar efectiu, l'efectiu ens farà lliures
No hi falteu ‼️