Preproducció Proves
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Estades Creatives

Les Estades Creatives que s’ofereixen a la Casa Aymat. Espai de Creació pretenen recolzar la producció artística, posant a disposició dels i de les artistes residents els espais i els recursos que ofereix aquest centre.

L’accés a aquestes estades es realitza a través de convocatòria pública adreçada a qualsevol artista o col·lectiu amb dedicació professional o en vies de professionalització en el sector de la creació contemporània.

Més informació aquí.

 

RESIDENTS ACTUALS

Ignasi Prat

Pedro Murua i Mariona Cañadas

Rafael G. Bianchi

Lluc Baños

Pep Herrera Ossó

Jaume Ferrete Vázquez

Ana Vivero i Martina Manyà (Tornen les esquelles)

Esther Medir

Anna Bustins

 

HISTÒRIC RESIDENTS

Anna Llimós i Mireia Garcia | Jordi Ferreiro | Júlia Batlló | Daniela Castillo Duarte | Aitana Cordero | Mabel Olea | Agustín Ortiz Herrera | Álvaro Romero | Svatje Busshoff | Adrian Schindler | Guille de Alfonso | Julia Clavo | Mariadela Araujo | Ariadna Rodríguez i Iñaki Álvarez (nyam-nyam)

Comparteix això:

Menú principal