Música per a l’embaràs i el part
Un espai on s'ofereixen recursos vocals per acompanyar el procés de l'embaràs, el part i la maternitat.
La pràctica de vocalitzacions i cant en un ambient tranquil i de consciència plena fomenta la connexió interna, millora l'autoestima i prepara la mare per al moment del part amb més confiança i serenitat.
A més, mitjançant tècniques de cant i vocalitzacions suaus, es promou la comunicació emocional i sensorial entre la mare i el nadó, creant un vincle afectiu que enforteix la relació des de les primeres etapes.
En resum, el cant és una eina valuosa que enriqueix el vincle maternoinfantil, ajuda a arrel·lar i contribueix al benestar emocional de la mare, creant un espai d'amor i comunicació que acompanya la gestant en aquesta meravellosa etapa.
TIPUS: Activitats per a famílies
A càrrec de: Anna Tomás - Escolta’t
Professor: Anna Tomás
Dimecres 6 de maigHorari: Dimecres de 18 a 19.15 h
de 18 a 19.15 h
Sessions: 1
Preu: 15
La inscripció s'obre el dimecres 18 de març
Lloc: .png)