Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Gimnàstica abdominal hipopressiva amb nadons. Nivell 2. Grup B (Anul·lat)

Aquesta panxa es quedarà així? És veritat que és dolent fer abdominals després del part? I que fer hipopressives millora també el teu sòl pelvià?

 

Després de l’embaràs i el part, el nostre cos ha de recuperar el seu estat normal, previ a l’embaràs. La faixa abdominal, el sòl pelvià i l’esquena necessiten tornar a tonificar-se. Una bona eina per aconseguir-ho és la Gimnàstica Abdominal Hipopressiva, que permet treballar tant l’abdomen per obtenir un ventre pla com el sòl pelvià.

La gimnàstica ens trenca els vicis posturals i ens connecta amb zones del nostre cos, afavorint la tonificació de la musculatura que s’ha pogut quedar més feble després de l’embaràs i el part.

  • Millora de l’estàtica postural
  • Millora l’aspecte estètic de l’abdomen i disminueix el perímetre abdominal
  • Millora la diàstasi dels rectes abdominals
  • Millora els problemes d’incontinència urinària
  • Millora de la vida sexual
  • Redueix del dolor d’esquena
  • Tonifica i reforça de la musculatura abdominal
  • Ajuda a prevenir al depressió post-past

 

Per tal de realitzar l’activitat és necessària roba còmoda.

TIPUS: Benestar i creixement personalProfessora: Maialen Nabarro
De l'11 de novembre al 9 de desembre
Horari: Dilluns de 12 a 13 h
Sessions: 5
Preu: 35,00 €
Aquest curs no permet inscripcions.
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal