Contractes a la indústria musical - 2a sessió. Contracte de management i contracte d'actuació musical
Formació on la pretenció és que tingueu una visió molt més acurada del fuincionament del sector musical més concretament referent al contracte editorial i contracte discogràfic. Com i quan cal aplicar un contracte a un altre. Quins avantatges i inconvenients suposa.
Per fer aquesta formació comptem amb un adevocat especialitzat en la indústria musical. Joan Ramón Aragall. Assessoria legal per a músics. Llicenciat en dret, postgrau en propietat intel·lectual, propietat industrial i drets d'autor. Músic en actiu de bandes amb trajectòria nacional i internacional. Comprensió 100x100 de tota la problemàtica subjecta a làmbit laboral i mercantil del músic. Com a advocat, gestionaré els teus dubtes i resoldre els teus conflictes des del pla legal. Com a músic en actiu, coneixeré de primera mà tota la problemàtica, ja sigui com a intèrpret o com a autor.
A més és músic professional com a baterista del grup Dorian, del grup Cepeda i del grup Amics de les Arts, i compositor i cantant del seu propi projecte musical.
1a Sessió - 2 de novembre
contracte de management i contracte d'actuació musical.
TIPUS: Cursos La Pua - Oficina musical
A càrrec de: Joan Ramón Aragall (músic i advocat professional)
2 de novembre (2a sessió). Contracte de management i contracte d'actuació musicalHorari: Dilluns de 19 a 21 h
Sessions: 2a sessió. Contracte de management i contracte d'actuació musical
Preu: 30,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 9 de setembre
Lloc: .png)