Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu

Bistronomia: El bistró parisí modern fet a casa

Descobreix l'encant de la bistronomia, el moviment culinari francès que combina l'elegància de l'alta cuina amb la senzillesa i la calidesa dels tradicionals bistros parisencs. En aquest taller aprendreu a elaborar plats sofisticats amb tècniques accessibles, ingredients de temporada i una presentació impecable, demostrant que la cuina d'autor també es pot preparar a casa. Una experiència per als qui volen cuinar amb estil, creativitat i l'inconfusible esperit gastronòmic de París.

 

La xef: 

Per a la Karin Requena (@rekarin) hi ha dues coses importantíssimes a la vida des de que té memòria: la comunicació i el menjar. Ha tingut la sort de poder viure per i per a elles. Formada en ambdues àrees amb la mateixa disciplina, passió i curiositat, cosa que l’ha permès adquirir una àmplia experiència en ambós sectors professionals. Ha treballat en diversos països com a cuinera, com a professora d’idiomes i com a traductora, també impartint cursos i tallers de gastronomia en diferents idiomes. 

 

  • QUÈ PODEU PORTAR? Davantal de cuina i un parell de carmanyoles per si sobra menjar.
  • En el cas d’intoleràncies, al·lèrgies, celiaquia o altres necessitats alimentàries feu-nos-ho saber a través del correu casaltorreblanca@santcugat.cat o al 93 544 19 65. Tanmateix, L’Aula Gastronòmica no pot assegurar l’absència de contaminacions encreuades a l’espai.
TIPUS: GastronomiaProfessora: Karin Requena @karingastroexperience
Divendres 16 d'octubre
Horari: Divendres de 19 a 22 h
Sessions: 1
Preu: 20,00 €
Preu del material: 17,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 9 de setembre
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal