Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Els vins de França: vins blancs de la Borgonya

La Borgonya és una de les regions vitivinícoles més reputades de França i de tot el Món. En l'actualitat, potser la més afamada, aquella on es dirigeixen totes les mirades. La nova tendència mundial que cerca vins més lleugers i menys alcohòlics fan d'aquesta regió l'ha convertida en un model a seguir.
En aquesta sessió ens endinsarem en aquesta regió mítica a través dels seus vins blancs elaborats principalment amb la varietat chardonnay. Estudiarem les diferents zones i el complex sistema de classificació justificat per les grans diferències gustatives que pot produir una sola varietat en diferents terroirs.  

 

El sommelier:

En Manel és un del professors més veterans de l’Aula. Comunicòleg, cuiner i sommelier de formació, és sobretot un apassionat de la gastronomia. Ha escrit en publicacions com la revista @cuinacat , @timeoutbcn o @el_pais setmanal i col·labora amb escoles i facultats com @escuelabellart, HTSI i @culinaryinstitutebarcelona. A dia d’avui, ha public 4 llibre de cuina. A l’Aula imparteix diversos tallers de cuina, així com tallers de tasts de vins i maridatges.

TIPUS: GastronomiaProfessor: Manel Guirado @manelguirado
Dimecres 27 de maig
Horari: Dimecres de 19.30 a 21.30 h
Sessions: 1
Preu: 13,00 €
Preu del material: 35,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 18 de març
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal