Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

Foc, brases i BBQ de primavera

La cuina amb foc i brases és possiblement la tècnica més antiga que existeix. Per això ens atreu tant l’aroma de fum i cuinar a l’aire lliure al voltant d’una graella. Les tècniques de cocció amb foc natural són molt diverses, gairebé com cultures culinàries hi ha al món, i per tant també els estris adients per a cada tècnica i el munt de receptes que en sorgeixen. En aquest taller farem un petit recorregut per les principals formes de cuina amb foc i brasa naturals tot mirant els productes que ens brinda la primavera. No oblideu el davantal, crema solar i les ulleres de sol!  

 

El xef

En manel és un del professors més veterans de l’Aula. Comunicòleg, cuiner i sommelier de formació, és sobretot un apassionat de la gastronomia.  Ha escrit en publicacions com la revista @cuinacat , @timeoutbcn o @el_pais setmanal i col·labora amb escoles i facultats com @escuelabellart, HTSI i @culinaryinstitutebarcelona. A dia d’avui, ha publicat 4 llibre de cuina. A l’Aula imparteix diversos tallers de cuina, així com tallers de tasts de vins i maridatges.

 

  • QUÈ PODEU PORTAR? Davantal de cuina i un parell de carmanyoles per si sobra menjar.
  • En el cas d’intoleràncies, al·lèrgies, celiaquia o altres necessitats alimentàries feu-nos-ho saber a través del correu casaltorreblanca@santcugat.cat o al 93 544 19 65. Tanmateix, L’Aula Gastronòmica no pot assegurar l’absència de contaminacions encreuades a l’espai.
TIPUS: GastronomiaProfessor: Manel Guirado @manelguirado
Dissabte 30 de maig
Horari: Dissabte de 10 a 13.30 h
Sessions: 1
Preu: 26,00 €
Preu del material: 18,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 18 de març
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal