Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

La cuina del xup-xup: per sucar-hi pa i llepar-se els dits

L’estofat no és una recepta concreta sinó una tècnica de cuina que aplega milers de preparacions, una forma de cocció que afavoreix la concentració de la calor i la fa constant i homogènia gràcies a l’olla o la cassola, on diversos ingredients bullen plegats tot estovant-se i donant sabor al suc. 
En aquest taller aprendrem els secrets d’aquesta forma de cuinar, els estris més adients i alguns plats paradigmàtics a partir dels quals podrem fer volar la nostra imaginació. 

 

El xef:

Quan encara no arribava als fogons, Felip Tura (@daddixef) ja feia ous ferrats enfilat en un tamboret. Apassionat de la cuina i de la família, començà la seva carrera professional de ben gran, tot i que des de sempre ha estat vinculat al món de la cuina. Les primeres receptes i plats els aprengué de la seva mare, la iaia Conxita, dona amb molta espenta i amb molt bona mà per a la cuina. Ha treballat en diverses cuines del Vallès Oriental i Osona, en les quals ha anat ampliant els seus coneixements i alimentant la seva passió per la cuina. Actualment es cap de cuina de l'Hospital del Mar. És autor del llibre La Cuina Casolana.

 

  • QUÈ PODEU PORTAR? Davantal de cuina i un parell de carmanyoles per si sobra menjar.
  • En el cas d’intoleràncies, al·lèrgies, celiaquia o altres necessitats alimentàries feu-nos-ho saber a través del correu casaltorreblanca@santcugat.cat o al 93 544 19 65. Tanmateix, L’Aula Gastronòmica no pot assegurar l’absència de contaminacions encreuades a l’espai.

TIPUS: GastronomiaProfessor: Felip Tura @daddixef
Dissabte 18 d'abril
Horari: Dissabte de 10.30 a 13.30 h
Sessions: 1
Preu: 20,00 €
Preu del material: 14,00 €
La inscripció s'obre el dimecres 18 de març
Lloc: Casal Torreblanca
Comparteix això:

Cerca de cursos i tallers

Menú principal