Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat

Menu
Saltar al contingut
Ets a:

FOTOMEMÒRIES, Alzheimer i art

EN EL CONTEXT DE LA CELEBRACIÓ DEL DIA DE L'ART

Aquestes imatges han estat elaborades per les persones del grup del Respir de l’Associació de familiars d’Alzheimer de Sant Cugat del Vallès, en el context del projecte Fotomemòries, basat en la fotografia i l'art.

Projecte dut a terme amb l’Associació de familiars d’Alzheimer de Sant Cugat del Vallès i Clicme_inclusió

Acte entorn a l'exposició:

El 18 d'abril en motiu del dia de l'art hi haurà una visita guiada a les 13 i 18h. I un taller de Benestar a través de l'art de 17 a 19h.

Data: Del 17 d'abril al 8 de maig Artista: Grup Respir de l’Associació de familiars d’Alzheimer de Sant Cugat del VallèsLloc: Casa de Cultura
Espai Passadís
Comparteix això:

Cerca d'exposicions a la xarxa

Exposicions anteriors

Menú principal